MARKKINOINTIVIESTINNÄN SUUNNITTELU

Mitä pitäisi saada aikaan ja paljonko se saa maksaa?

Markkinointiviestintä on aika kallista ja kysymykset ovat aina isoja, kun puhutaan rahasta.
Heti alkuun on hyvä käydä läpi lähtökohdat, tavoitteet ja budjetti. Näin täsmentyy miten voimme parhaiten olla avuksi sinun liiketoiminnallesi. Tämä keskustelu meidän kanssamme ei muuten maksa mitään.

Kartoituksen pohjalta voimme toimeksiannosta tehdä esityksen toimenpiteistä, niiden aikataulusta ja kustannusarvion. Tämäkään ei maksa juuri mitään ja kustannuksenkin tiedät etukäteen. Näiden perusteella voimme edetä suunnitteluun, tuotantoon ja viestisi jakeluun tarkoituksenmukaisissa välineissä.

Laajan verkostomme kautta löydämme projekteihisi niin kotimaista, kuin tarvittaessa ulkomaistakin osaamista. Kansainvälinen verkostomme kattaa läntisen Euroopan, josta kumppaneidemme kautta saamme tarvittaessa yhteydet muuallekin maailmaan.

© 2019 - Markkinointiviestintä 42